English

UniComs

SureCheck

SureCheck e модерен тест за бременност, "точен по всяко време".

Дългосрочната PR програмата за него включваше обучения, продуктов PR, връзки с медицинската общност, със студенти, ученици и с потенциални клиенти.

На кампанията с щъркелите „Искам братче, искам сестриче” „Шоуто на Слави!” посвети 15–минутен скеч. Инициативите „Как му казах, че съм бременна” и "Как да спрем да пушим по време на бременност" са два други примера за обвързване на продукта с кауза, които разработихме и приложихме за SureCheck.

Назад

Другите за нас

„Бих искала да благодаря на Верислава Бенова за добрата ни съвместна работа през годините – за своевременно предоставената информация и осъществените контакти, за разбирането към потребностите на медиите и техния фокус. Впечатлена съм и от начина, по който тя и нейният екип във Veritas PR общуват с медиите и разчупват традиционната рамка на подобен род комуникации. Убедена съм, че тази практика ще се съхрани и в бъдеще.”

Румяна Русева
Business Week