Публикации
Едно 5-годишно дете ни попита веднъж какво работим.
Замислихме се за всички видове „съдържание“ (както е модерно да се нарича), които създаваме всеки ден, за всеки нов проект, за най-различни хора, продукти, услуги и организации. Като започнем от най-важното „съдържание“, каквито са маркетинг стратегиите и проучванията , минем през бюлетините с новини, поканите за събития, речите, прессъобщенията , текстовете за уеб сайт или блог, статиите, интервютата, офертите, за да стигнем до постовете в социалните медии и в wikipedia, сценариите за видео или режисирането на снимките, които струват повече от хиляди думи.
„Разказвачи на истории сме“ – отговорът дойде спонтанно, но колкото повече се замисляме, толкова повече смятаме, че е правилен. И се гордеем с него.
Добрата история винаги ще се търси.
Най-лесното е се адаптира на различни езици.
Най-трудното - да се измисли.