English

Intersnack

Intersnack България

Intersnack България вече 10 години заема водеща позиция на пазара на солени изделия у нас.  Основните марки на компанията са CHIO CHIPS (най-предпочитаната марка снакс в повече от 15 европейски държави), Pom Bar, Maxi Mix, Stickletti, Party Mix и ЧИПИ ядки. Интерснак България е част от Intersnack Group of сompanies – лидер в категориите снакс и ядки в Европа, с присъствие в над 20 държави, над 6000 служители в цял свят, 18 собствени фабрики и годишен оборот за 2008 г. над 1.5 млрд. евро.

PR програмата за Intersnack България включва комуникационна стратегия, изработване на ключови послания и позициониране, връзки с общности и third-party endorsers, speaking & networking opportunities, връзки с медиите.

Назад

Другите за нас

„Бих искала да благодаря на Верислава Бенова за добрата ни съвместна работа през годините – за своевременно предоставената информация и осъществените контакти, за разбирането към потребностите на медиите и техния фокус. Впечатлена съм и от начина, по който тя и нейният екип във Veritas PR общуват с медиите и разчупват традиционната рамка на подобен род комуникации. Убедена съм, че тази практика ще се съхрани и в бъдеще.”

Румяна Русева
Business Week