English

KERCHER

Kärcher

„Керхер“ е световен производител на оборудване за професионално почистване, с над 13 000 служители в 70 държави на 5 континента. По програмата си за подпомагане на културното наследство компанията е почистила безплатно и екологично над 140 от най-големите забележителности в света.

В София „Керхер“ почисти една от знаковите забележителности, Докторския паметник, като използва същите деликатни методи и професионално оборудване както при „Окото на Лондон“ във Великобритания, площада „Свети Петър“ във Ватикана, статуята на Исус Спасителя в Бразилия и Мемориалния комплекс на американските президенти „Маунт Ръшмор“ в САЩ.

По този повод „Керхер“ ни наеха да организираме събитие. Стратегията, която разработихме и осъществихме, доведе до толкова качествено положително покритие в традиционните и социални медии, че счупи рекордите на компанията в Европа. Основните послания бяха комуникирани от независими „посланици“ като специалисти по опазване на културното наследство и реставрация, включително експерти от Столична община, които ниие убедихме да участват в събитието. Общественият отзвук беше толкова силен, че инициативата беше удостоена с наградата „Зелен проект на годината“. Няколко месеца по-късно „Керхер“ ни помолиха да напишем на английски език историята на две невероятни 8-годишни близнаци от България, които мечтаят да посетят завода на марката в Германия и да почистят най-големите паметници в света. Историята беше публикувана mot à mot във фолиото на списанието за служители и клиенти на компанията от 14 държави в Европа, както и в електронното издание за света.

Назад

Другите за нас

„Бих искала да благодаря на Верислава Бенова за добрата ни съвместна работа през годините – за своевременно предоставената информация и осъществените контакти, за разбирането към потребностите на медиите и техния фокус. Впечатлена съм и от начина, по който тя и нейният екип във Veritas PR общуват с медиите и разчупват традиционната рамка на подобен род комуникации. Убедена съм, че тази практика ще се съхрани и в бъдеще.”

Румяна Русева
Business Week